Reglim 8-9 gün geçti test verdim
35 çıktı
2 gün sonra 108 olmuş
2 gün sonra 107 di
Şöyle bir şey var birde ilk gün betayı vermeye giderken karnımda sabaha kadar sancı çektim çok kötüydüm kahve akıntı geliyordu sonra kanamaya döndü doktorlar bişey demedi sağlıklıysa betan çıkar dedi
Bi kaç gün sonra kanama durdu sadece kahve akıntı gelmeye devam ediyor yarın gidicem doktora tekrar kan vercem
Damarların çok ince kan alırken de canım çıkıyor
Alttan ultrason da yapmadı
Kimyasal mı ne artık kafayı yicem
Kahve akıntı devam etmesi 8 gündür beni korkutuyor sadece