Aleynadiyorki Kızlar Fetal dna testi ile cinsiyeti öğrenen var mı? Yanlışık olmaz değil mi çünkü kromozoma bakıyorlar ve erken öğrenmiş oluyorsun o yüzden güzel bir şey
Papatya05_ Aleynadiyorki benimde sonuçlarım daha çıkmadı ama bunu soracaktım cinsiyeti direk bu yolla öğrenenler doğru çıktı mı sonuç
annesininincitanesi Aleynadiyorki Ben de kızımı fetal dna ile öğrendim bugüne kadar da cinsiyet yanlış çıkan hiç kimseyle denk gelmedim canım 🙏🏻🌸
egeansea Ben yaptirdim. 11.haftada cinsiyetini ogrendim. Dogru cikti. Zaten yanlis cikma ihtimali yok. %1 filandır varsa da Kanınızda Y-kromozomu arıyorlar Y varsa erkek demek yoksa kız demek o yüzden yanılma payı çok az
SsSenosss Ben yaptırdım 18 haftalığım doktor da ultrason da onayladı bir yanlışlık olacağını düşünmüyorum