Ss2234 merhaba öncelikle gönlünüzden geçen güzel ve kolay bir şekilde nasip olsun inşallah ben de evlendikten bir yıl sonra muayeneye gitmiştim doktor pcos var demişti ama düzenliydi adetim başka bir doktora gittiğimde yok öyle bir şey dedi sonra başka bir doktor rahim filmi sırasında rahmin t rahim dedi yine başka bir doktor t değil dedi şu an dört yıllık evlilik sirasinda üc olumsuz gebelik geçirdikten sonra gebe kaldım şu an sağlıklı ilerliyor çok şükür ama haftam ilerledikçe bir doktor kalp şeklinde rahmin var dedi bugün başka bir doktora gittim yok öyle bir şey öyleyse de büyüdükce normallesmis dedi herşey normal dedi kime inanacagimi bilemedim ve akışına bıraktım yani demek istediğim kendini hiç üzme kalp şeklinde bile olsa bu kötü bişey değilmiş ben de burda sormuştum sağlıklı bir doğum yapmaya engel değilmiş yani bekle ve sürecin nasil isledigini gör biliyorum çok zor her denilenin arkasindan bir moral bozukluğu, üzülme oluyor ama inşallah sende de bir sorun yoktur merak etme