Sultankut Rabiarabisss3 ben yapmadım çünkü ilk 2 yaş park beşikte yanımda yatırmayı düşünüyorum 3 Yaştan sonra yapılabilir
annesininincitanesi Rabiarabisss3 Ben doğmadan yaptım yerim olduğu için ve 6.aydan itibaren odasına geçirmeyi denemek için. Bence odası, düzeni olmalı imkan varsa ama hiç gerek yok diyen çok annemiz de var… Karar tamamen aileye kalıyor aslında 🙏🏻🐣
ynzl Rabiarabisss3 ben bebek odası olacak odayı giyinme odası yapmıştım evlenirken. Şimdi de bebek için oraya dolapla şifonyer eklettim yani oda yapmadım. Zaten bizimle uyuyacak. Odasını ayıracağımız zaman düzene sokar odasını bebeğe göre değil çocuk haline göre hazırlarız diye düşündüm