Kııızzzlaaarrrr 7 haftalık hamileyim en son pazartesi doktor kontrolüm vardı herşey normaldi kalp atışını da duyduk bebişi de gördük düne kadar tüm belirtilerim vardı ama bugün kendimi acayip iyi hissediyorum ya iki üç gün öncesine kadar yataktan kafamı kaldıramıyordum çok aç uyanıyordum halim yoktu bugün de çok iyiyim birşey mi oldu acaba diye endişelendim açıkçası normal mi sizce vücudum alıştı mı ki artık hamileliğe ondan mı kayboldu ki dersiniz??