kurkmantosuzmadonna Kızlar sorum başlıkta . Bebeğim 6 aylık kışın dışarı çıkarken hangisi daha kullanışlı olur? Memnun kaldığınız markalar neler ?
1ErkekkkAnnesi kurkmantosuzmadonna ben oğlumda ikisinide kullandım bulunduğum yer çok soğuk ikiside gayet sıcak tutuyor kar kış yağmurda astronot tulumu kullanıyordum diğer türlü peluşu da kullanıyordum şuan kızıma hamileyim ikisinide kullanıcam yine nasipse
Sevdece kurkmantosuzmadonna nerede yasadiginiza bağlı bence kar vs yağan bir yerse astronot daha iyi olabilir. Ama ben Akdeniz’de yaşıyorum kızımı pelus tutumlar büyütmüştüm gayet yeterli olmustu
kurkmantosuzmadonna Sevdece teşekkür ederim. Kar değil de yağmur yağıyor . Ona göre alayım ben o zaman .