Bimiyendis Ben daha önce sezeryan ameliyat oldum, normal odadaydım amaçok konforlu ve büyüktü baya rahat ettim. Odalar çok sıcak oluyor, banyosu falan da kullanışlı ve temiz. Odalar da temizdi. Varsa sormak istediğiniz soru cevaplayabilirim
busra07070707070707 Cimcime32 ne kadar artımış ya 26-28 falan vardır diyordum ama bu kadar tahmin etmedim.sağlıkla büyüsün gözünüz aydın