38+1 haftalık hamileyim sabahtan beri ara ara batma şeklinde vajinal baskı oluyor. Bir kaç gündür de kasıkta yumurtalıkların olduğu taraflarda ağrı oluyor özellikle gece döndükçe kramp gibi oluyor. İlk gebeliğim olduğu için doğum belirtisi mi bilemedim benim gibi bu belirtileri yaşayıp sonrasında doğum yapan oldu mu