Arkadaşlar belimden sırtıma doğru bir ağrı giriyor gün içinde bir kaç kere oldu daha önce sezeryan olmuştum sırtımda lokal anestezi hissi de iyileşirken öyle bi duygu vermişti. Bu sancı mı yoksa havalar rüzgarlı üşüttüm mü bilemiyorum. Doktorum sancı olur ve düzenli olursa haber ver dedi ama sancının tarifini tam bilmiyorum 🫣 ağrın çok olur duramazsın dediler ama 3-4 haftadır zaten çok ağrım var bebek doğum pozisyonunda ve baskı yaptığı için mi yoksa doğumsal bişey mi nedir bu