filikkk su_96 bat 7 benimde burdakileri okuyup dayanamadım test yaptım negatif erken biliyorum genede dayanamadım 😂
Nevagibi su_96 çokk erken daha :) ama belirtilerim var en belirgin şu an göğüslerim ve belim tek taraflı ağrıyor oturup kaldıkça ağrı giriyor belimin soluna
Senaaksac su_96 mide bulantım var ama sitresten mi bilmiyorum uyku hali ve halsizlik bir de adet olacakmış gibi ağrı sizde belirti var mı
Sss1947 suleerdogdu benimde 7 diydi bugün silik çizgiyi gördüm ama yalancıdaolabilir tabi biraz daha bekleyip kan vericem bi test yapın bence
suleerdogdu Sss1947 aaaa bu kadar erken görmek mümkün mü yumurtlamanın üstünden en az 12 gün geçmesi lazım diyorlardı
Sss1947 Senaaksac ben bi test daha yapıcam sonra ondada çıkarsa yarın test vermeyi düşünüyorum ins sizdende güzel haber alırızzz
[silindi] Senaaksac sanırım korkuyorum. Olursa 3. Olacak. İlki kalbi atmadı. 2. Kimyasal oldu. Nasip artık
merveaydin5 Selam kızlar benim bat tarihi 6 eylül, göğüslerimde ağrı ve şişlik var, kasıklarımda ağrı var ve gaz problemi yaşıyorum. Erken gebelik testi yaptım bugün ama negatif çıktı. Reglime 9 gün var belli olur mu şimdiden idrar testinde sizce
su_96 [silindi] canım benim de 3 bebeğimin de kalbi durdu 4. Olacak bu bakalım. Senin şuan doktorunun uyguladığı bi tedavi var mı tekrar aynı şeyi yaşamaman için ?
merveaydin5 [silindi] test bozuk olabilir mi acaba ya? Days doctors vardı onu aldım daha önceden yalancı pozitif vermişti bana