0zlemy miracsmom_ evet baktım şuan en çok bagi neo 2 modelini beğendim ama henüz elele’nin bayisine gidemedim onuda gördükten sonra karar vermek istiyorum ama dediğim gibi şuanlık bagi Neo 2 modelini beğendim baya
0zlemy miracsmom_ Eres26 Kızlar ben bir kaç hafta önce elele mağazasına gittim ama maalesef rotantenin pusetli hali kalmamıştı orada bize rotabileyi önerdiler ve bugün elime ulaştı rotanteye kıyasla tek kötü yanı kabin boy olmaması ve biraz daha ağır olması ama kullanımını daha çok beğendim çift yön kullanmak çok daha basit bu modelde eğer hala bebek arabası bakıyorsanız illa kabin boy olsun istemiyorsanız elelenin rotabile modelini öneririm 🫶🏻
miracsmom_ 0zlemy bende kraft kenya ve prego mios premium arasında kaldım acaba elele ürünleri nasıl çok merak ettim
muhber 0zlemy bende bu arabayi çok duydum biraz anlatir misiniz tek elle katlaniyor mu puseti içinde mi vs 🥰
0zlemy miracsmom_ Elelenin mağazası biraz ters kalıyor bana o yüzden hala gidemedim ama gittiğimde mutlaka yazarım sana iyi mi kötü mü diye
0zlemy muhber ben ebebekte bagi markasının bir modelini inceledim ama Hagi modeliydi hatırlamıyorum birde bu bagi Neo 2 modeli yakın arkadaşımda var onda inceledim kullanımı çok rahat yer de kaplamıyor ben tek elimle kapatırken biraz zorlandım ama o benim acemiliğim çok yüksek ihtimalle arkadaşım çok memnun kaldığını söyledi. Ebebekte baktığımda araba tekti puseti yoktu sorduğumuzda da ayrı dediler ama arkadaşım bir almış internet üzerinden de baktım orada da pusetiyle beraber satılıyor. Ben denediğimde beğendim ama tabi kullanmadan bir şey diyemem ☺️
Eres26 0zlemy ben ağustosta görmüştüm ilk bi kaç kez stok sordum çok geniş cevap verdiler Sizi mi bekleyeceğim diyip (içimden ) Prego Toronto plus aldım 7.7 kg o da hafif çift yönlü pusetli
parla94 0zlemy merhabalar, memnun musunuz bu modelden? ben de beğendim bu modeli, düz sürüşte tüm tekerlerin dönüyor olması bi sorun yaratıyor mu? ya da oynar aksamlarda bi sıkıntı oldu mu bilgi verebilirseniz çok sevinirim