Hanife_Eymen devlet bence daha iyi, ama ben eşim de doğuma girsin istediğim için ve tek kişilik odada daha rahat edeceğim için özelde yapacağım. Böyle istekleriniz yoksa extra masraf yapmaya hiç gerek yok diye düşünüyorum. Geçen gün gebe okulunda devlet hastanesinin doğumhanesini gezdik gayet güzel ve temizdi, doğum yapacağınız hastanenin ebeleriyle tanışmanızı ve doğumhaneyi gezmenizi tavsiye ederim.