Hanımlar merhaba
Bebek bekleyenler umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız öncelikle :)
Benim 3 yaşında kızım var
Tam 3 sene emzirdim,
2 bucuk ay önce çok zor ayırdım kızımı memeden keza bir hafta da meme ağrısı çektim bilen bilir
Ara ara baktım ve hiç sütüm kesilmemişti yani arada bi uyardım bitti mi diye ama yok yani sütüm hala vardı.
Son 1 haftadır iki mememde de sızlama var korkmaya basladim ve sıktım sapppsarı bir süt yüksek ihtimalle beklediği için memede öyle yapis yapis bir de :(
Yani bu sızım sızım ağrının bu yüzden olduğunu düşünüyorum sizce ne yapmalıyım 2 bucuk ayda hala sütün kesilmemesi bana saçma geliyor ama var mı yaşayan :( bu arada 4 ay önce meme ultrasonu çekildim cok sükür sağlıklıyım baska bir sonuc cıkmadı ama insan tereddüt editor ne yapmalıyım sizce, bu ağrının kaynağı süttür diye düşünüyorum ama bi tecrübeli annelerime danisayım istedim :)