Pearll canım 4 sene önce 30 yaşındayken bende tesadüfen baktırdım 0,49 çıktı. O sırada nişanlandım ve arı balı sütü mü ne ondan getirtirdim. Tavuk yemedim. Paketli gıda minimuma indirdim.doktora gittikten 8 ay sonra evlendim ve o ay hamile kaldım. Aradan 3 yıl geçti ve 2. Ye hamileyim. Tekrar bi sayfadan yumurta kalitesi için vitamin aldım ve sperm hızlandırdığı iddia edilen kayganlaştırıcı kullandım ikisinde de. Başka büyük bi sıkıntınız yoksa gerçekten sıkıntı yapmayın önceden gebe kalmişsınızda. Ben düğünümden bile keyif alamamıştım keşke geriye dönebilsem.