Mervegndgdu 2 tane normal doğum yaptım 1.kızım 3.450 gram rahat oldu sadece hastaneye erken gittiğim için pişman oldum hastanede sancı çekmek hoşuma gitmedi. 2.oğlum gelişimı cok önden oldugu icin ocak 20e sezeryan günü vermişiti bugüne kadar da 5 kiloyu gecer demişti ama oğlum 31 aralıkta sancim geldi 3 saat evde bekledim sonra hastaneye gittin direk doğuma girdim.Ama benim sular tabi hep doğum sırasında ebeler patlattı oğlumda 4.100 doğdu ve 2 ebesi var😅 3.ye hamileyim kesenin altında kanamam var doğuma kadar neler olur bilemiyorum şuan daha 15+2 deyim. Normal doğumun ağrıları baştan çekiyorsun nefesini iyi ayarlarsan rahat geçio, sezeryan olduktan sonra ağrı oluyormu bende onu merak ediyorum