yenianne__
Sizi o kdr iyi anliyorum ki 5 yil bekledim olmadi tup son care baska sansin yok yumurta az dediler 39 yasindayim bir kizim var bu arada 9 yasinda.tup bebek denedik olmadi tutmadi bir daha denemek istedim cnku asla normal yolla hamile kalamazsin dediler tek tupumde tikali cnku.Adetim gecikti sizin gibi korktum test yapmaya. Sonunda yaptim pozitif 🙏🏻 16+6 su an , sizin adiniza da cok sevindim kendime sevindigim kadar.