Rhal bnde 31 haftalığım bnide her gören aynı şeyi söylüyor. Bebek nerde , nasıl 8 aylık karın bu diye. Ama bebek gelişimi haftasına çok iyi o yüzden her öyle diyene böylesi daha iyi diyorum . Görünmeyeni içimde saklıyorum diyorum felan😁
Ama gerçekten böylesi daha iyi en azından haraket kısıtlaması olmuyor , daha rahat uyuyabiliyoruz. O yüzden kafana takacan en son şey bu olmalı ♥️