ozgurhayalim özelde ki doktorum ikili için ense ve burun kalınlığı iyi istersen ikili yaptır ama gerek Yok dedi devlette ikili yaptırdım temiz çıktı devlet doktoru 3 lüyüde yaptır dedi bazıları paradan değil sırf laf olsun diye yaptır diyor sanırım bir sonraki randevum da sormadı Bile