Sevim1902 devlet hastanesinde kadın doğum doktoruna söyledim o da üç doktor onayı gerek dedi dahiliye doktorlarını yazdı onların da onayını aldım ücretsiz şekilde alıyorum eczaneden özel hastane de çıkartmıştı ama farklı Bi tanı girdikleri için onu karşılamıyordu devletteki doktorun girdiği tanı karşıladı