ilaydaltan Pazartesi 229.9 beta çıktı bu gün 564.6 çıktı kese görünmedi geç döllenme olmuş kızımdaki gibi artık normal mi ne zaman görürüm keseyi kalp atışlarını
october ilaydaltan bu kadar sık neden çağırıyor beta 3000 olmadan kese görünmez ki zırt pırt muayeneye gerek yok canım. hanı kese görse kanama alanı falan görse takip edecek diyeceğim de o da yok
ilaydaltan october ilçede kadın doğum doktorunuz var doğum yaptırmıyor takip de etmiyor kan değerlerinin yükselişini takip ediyor keseyi görünce nerkeze yönlendiricek