nnur20 canım benim tek şüphelendiğim nokta progestan hapı bıraktıktan sonra adet olmadım ve iğnenin 5.6.günü uyuyamayacak ve uykudan uyandıracak derecede kaşık ağrısı yaşadım belimden bacağıma kadar vuruyordu . Birde iğneden 18 gün sonra ilişkiden sonra pembe sulu bir akıntı geldi yerleşme kanaması olabilir diye düşünmüştüm testler negatif çıktığı için adetim sökülemiyor sandım pkos olduğu için . İğnenin 20.günü ultrasonda kese gördü doktorum fakat sadece kese olabilir dedi kesin konuşmadı kan istedi verdim 1.20 çıktı . 5-6 gün sonra tekrar baktı kese olduğu kesinleşti şu an birtek sabah kahvaltıdan sonra biraz midem bulanıyor birde arada bir hafif kasık ağrısı olup geçiyor .