gulceey Subal evet cinsiyetimiz belli oldu , oğlum olucak 🫶🏻 Hazırlıklara başladım erken olduğunu düşünmüyorum. Çalışıyorum ve gelir olarak fazlayken her ay bir çok şeyini almayı düşünüyorum. Maalesef hepsini bir aya sığdırıp almak hem mantıklı gelmiyor hem de maddi olarak konforlu değil. Ayrıca rahat rahat tadını çıkararak almak bana keyif veriyor şuan 🥹 Şubat sonu mart başı annesiyim 🥹
Gull355 Subal kız 13 haftada kesinleşti 15 haftalık olduk ben dayanamadım bi kac parça tulum aldım ama erken sankı daha 🥰
emirmom Mavideniz26 kızlar cinsiyeti geç gösteriyor diyorlar demekki öyle birşey yok :) Bende 16 haftaligim dün cinsiyet tahmininde bulundu doktorum %80 dedi Çevremdeki herkes direkt göründüyse erkektir kız bebek kendini hemen göstermez diyor ne alaka yani demi
izelaren Henüz başlamadık. Fetal dna ile oğlumuz olacağını öğrendik sanırım iki üç haftaya başlarız çok heyecanlı bir o kadar da stresli hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰🥰🥰
penbe_karisi İlk öğrendiğim zaman bir haftayı daha bekledim tam netleşsin diye ama doktor ilk söylediğinde net konuşmuştu bir sonraki hafta tekrardan cinsiyeti söyleyince ebebek’te bir takım görmüştüm çok hoşuma gitti onu aldım yavaş yavaş ben de başlamayı düşünüyorum 14 haftada falan şu an 13 haftalık olduk 🥰🥰😻🥰🥰 ben de Şubat annesiyim Şubat 20′den sonra 🥰🥰🥰
esraylnz Bende bugün biraz bişeyler aldım 🥰 her ay biraz biraz alıp ayarlamaya çalışacağım birden yüklenmek istemiyorum sadece büyük eşyaları 30. Haftaya bırakacağım beşik puset bebek arabası falan
Subal Çok fazla eşya alıp doldurmanında manası yok bence, para olsun yeterki yetmediği yerde her yer eşya dolu alınıyor😊
Fatmanurduru Subal evet erkek bebek 🩵 hazırlıklar içinde ablasından beşik, bebek , arabası, ana kucağı vb. gibi şeyler kaldığı için kıyafet alacağım sadece onuda ufaktan hoşumuza gidip denk geldikçe alıyoruz acele etmeden 17 haftalığız şu an 🙏
Rose_07 izelaren Antalya daydınız biz daha 8 haftalık olduk ama zamanı gelince numarayı atabilirim demiştiniz yazsam o zman atabilirmisinix bana?
nuraymommy Ay bizimki göstermedi 12. Haftada şu an 14 olduk haftaya pazartesi gideceğim cinsiyet öğrenmeye çok heyecanlıyım 🥹💖
Mavideniz26 emirmom 16 haftalık gösterdiyse kendini yanılmaz doktor . Tabi kızlar bazen geç gösteriyor kendini oda pozisyonuna baglı işte Doktor sana ne dedi
Mavideniz26 emirmom benimki 12 de net kız dedi doktor gösterdi hemen bende çok şaşırdım diğer kızlarımda geç öğrendim hep
Merveee6 Subal 12. Haftada bana da kız dedi ama kesinleşmedi şimdi 13. Haftadayım 15 de gidicem inşallah belli olursa bende alınacaklarıma bakmak istiyorum :)