Yasa tasarısı verildi güya ama 6 ay ücretli, 2 yıl ücretsiz izin olarak ama sadece memura yarım gün çalışma hakkı olarak geri döndü. Bu ülke çalışmayan bir personelin sigortasını maaşını ödeyecek işverenlerin olduğu bir ülke değil. Bu sürelerin uzatılması durumunda birçok kadın işten çıkarılır diye düşünüyorum ve potansiyel anne olacak kadını da işe almamaya başlarlar. Ülkenin gerçeklerini kabul edip realist bakmak gerekiyor olaya.