Kizlar dün birden hastalandim kemiklerim ağrıdı elim ayağım tutmadı resmen kusma Karin agrisi isal şikayetim vardı acile gittim serum takıldı iğne yapıldı ilaç verdiler onlsri kullanıyorum 1 hafta önce kan verdim gebelik için negatifti ama iliskiden 1 hafta geçmişti şuan 2 hafta oldu ben acilde gebelik şüphem yok dedim salgın var galiba üsuttum diye düşündüm sizce gebelik var mıdır ilaç kullanıyorum şuan gebelik olsa şimdiye bi sıkıntı olmaz mıydı kafam çok karıştı