adyaligoktas Kızlar merhaba şuan takvime göre 6+1 haftalık hamileyim ama kese 5 haftalık gözüküyor. Son günlerde tansiyonum çok düşük 10/5, 9/6, 9/5 kendimi hiç olmadığım kadar halsiz bitkin hissediyorum aranızda tansiyonu düşük olan var mı ne yapıyorsunuz 😔
Mihrimahinannesi adyaligoktas yok hayır ilk aylarda normal karşılanıyor 3 aydan sonra düzeliyor sonrasında devam ederse sıkıntı tabi doktora her gittiğinizde tansiyon ölçülüyor bilgilendirirsiniz her ihtimale karşı
Eliff_13 Merhaba ben 31 haftalık gebeyim ve yaklaşık 2 aylık gebeliğimden beri tansiyon düşüklüğü yaşıyorum hatta bazen 7/4 de kadar bile düşüyor yükselmesinden ise düşmesi bi tık daha normalmiş düşük tansiyon sorunu yaşadığımda acile gidip izotonik serum taktırıyorum ve düzeliyor