momBg Kızlar yerleşme lekesi kanaması yaşadınız mı? Nasıl ilerledi süreciniz ? 🌸 rengi ve miktarı nasıldı ve ne zaman yaşadınız ?💕💕
nurssmom momBg kesinlikle adetten ayırılabilir bir akıntıydı. Açık kahverengi , sadece bir damla çizgi halinde oluyordu. 1 hafta sürdü
Raincu momBg ben gebeliğimi öğrendikten sonra yaşadım. 6+1 haftalikti. Hatta bir sıkıntımı oldu diye çok korkmuştum.. hastane de kalp atışı görünüyordu. Ama kanamamin devamı olmadığı için doktor yerleşme kanaması yasamissin demişti. Kahverengi nokta noktaydi tek sefer yaşadım..
momBg Melike-Sezer 2 gün gecikti benim hep aynı gün olur yani Peapp den takip ediyorum daha önce kimyasal gebelik geçirdim ondan korkuyorum yani kimisi de yerleşme lekesi normal diyor
GSA7 Benim 8. Haftada lekelenme olmuştu ve bebeğin kalbi durduğunu öğrenmiştim kürtaj olmuştum umarım hiç bir anne adayı bunu yaşamaz
momBg GSA7 canım çok geçmiş olsun zor bir durum en kısa zamanda tekrardan olur inşallah 💕çok özür dileyerek pedi dolduran bi leke miydi ?
GSA7 momBg hayır canım sadece reglinin son gününde kahverengi akıntı gibi geliyor ya o şekilde bir leke oldu
Melisssa3 7+2 haftalık hamileyim 1 haftadır kahverengi lekelenme yaşadım doktorum progestan iğne ve fitil verdi kullanıyorum bugün hiç lekelenmem olmadı kalp atışını da duydum rahim eski kanını atıyor dedi içim rahatladı korkmayın sağlıcakla kavuşalım🥰
momBg Melisssa3 çok teşekkür ederim 🎀😇bakalım yarın kan vereceğim değer çıkarsa acaba kendim gidip progesteron hapı alsam olur mu ? Daha önce kimyasal yaşadım gittiğim doktor inatla vermedi kimyasala döndü ondan kafam çok karışık 🥹
momBg Melike-Sezer bazılarında oluyor diye duydum canım anladığım kadarıyla rengi ve kaç gün geldiği önemli ama bence kesin kan ver rahatla 🌸
momBg nurssmom bende de peçeteye geliyor sadece ama işte önce bi kimyasal geçirdim aşırı korkuyorum tam diyorum kan vereyim sonra diyorum ya kimyasala dönerse boşa sevinirsem🥹🥹🥹