Kahvedelisi eşim ve oğlumda doğa ismini istiyor kız bekliyoruz ikinciye ama benim içime sinmiyor devir değişti olurda kızım yurtdışına çıkar okumak yaşamak isterlerse doğa diyemecekeler bu sefer anlamı köpek olacak bu yüzden kararsızım ama işim güzel