Doktor 4lü testin riskli olduğunu ve ısrarla amniyosentez yapılmasını söyledi bu sıvıyı almaya ne kadar ilgililer başına gelen ve sizin de hastanelerinizde oldu mu ben çok tedirgin oldum ve sıvıyı da verdim şimdi bebeğime bişey olur diye çok korkuyorum