ben de travel sistem bakıyodum ama bagaj ve ağırlık derdinden vazgeçtim, wagon premium aldım. tek elle kapanıyor, hafif, çift yönlü sürülüyor, yokuşta bile rahat. katlayınca bagajda az yer kaplıyor, içi geniş olduğu için uzun süre kullanıyorsun. bence bir bak, içime sinen tek model bu oldu.