Rabia-c evet dikkat ediyorum, aşermiyorum, gece yemelerim yok, deli gibi canım bşy istemiyor, normal yiyorum😂 ekmeğide kesebilseydim daha da az alırdım muhtemelen😅. Bu benim kendimle yarışım aslında, çünkü 83le hamile kaldım ve duygusal açlığım vardı, hamilelikte birlikte bunu yendim gibi🥹