Elilar2225 Nazliip bir rahatsızlığınız olursa gidin tabii ama her şey yolundaysa bebek de iyidir insAllah
Serfiraz Nazliip ayda bir muayene oluyor. Aksi bir durum olmadikca ki bunu hissedersiniz ayda bir gidin.
Serfiraz rabiak44 neden 3 kez gidiliyor. Zaten son aylarda iki haftada bir gidiliyor bebegin sağlığı için.
Gule49 Nazliip bende 6+3 de kalp atışını duymuştum ve 12 haftalık iken çağırdı ve o zaman gittik hiç sorun olmadı. Daha sonraları ise 4 hafta arayla çağırmıştı doktorumuz.
october rabiak44 yurtdışındaki her şey doğru değil ki :) ilk gebeliğimde 9. haftada kalbi durmuş. en son 7. haftada gitmiştim doktor 13. hafta çağırmıştı. 4-5 hafta ölü bir bebekle kalacaktım gitmeseydim erkenden, belki de beni zehirleyecekti
Altin23 Nazliip 12. Hafta 2li tarama 16. Hafta 4lü tarama 20. Hafta detaylı için gidersin canım sonra istersen 24te şeker yüklemesi yaptırırsın. 30a kadar 3 4 haftada bir görünsen yeterli tabii her şey yolundaysa. 30dan sonra 2 haftada bir görünürsün
efnanhiraa Nazliip bana 2 3 hafta sonra dedi 5+5 de kalp atışını gördüm dinlemedim ama bende diyorum arada develte mi gitsem bir devlet bir özel 🤣🤣🤣