Gulsenarslann Yüksek tansiyon ile gittiğim için doktor pazartesi 37+1 oluyorum doğuma alalım riske atmayalım dedi ciğer geliştirici iğne de vurulmadım bu haftada doğum yapan var mı bebeğin kilosu da iyi 3200 şuanda lütfen yazın🙏🏻
ipek63yldz_ Gulsenarslann 37+3 de suyumun gelmesiyle gittim sancı falan hiç birşey yoktu 3250 kilo Doğduk şuan 2 yaşında cok şükür hiç bir sorun yok canım 🤲🏻 ne küvez ne igne vurulmadı yani 🤲🏻❤️ bence sezeryan için ideal haftalar içini ferah tut 🤲🏻❤️ sağlıkla gelsin
Gizem1504 Gulsenarslann bende şuan 36yım salı 37+1 oluyorum dr eğer gelirse o haftalar normal dedi bana içini ferah yut kızım 37+4te geldi küvözede girmedi
Mervergun Gulsenarslann bende 37+0 da doğurmuştum bir gece kaldı onda da ben ıkınmamı tam yapamadığım için bebek ara ara geri gitmişti sonra çıktı
Smyye1B Gulsenarslann Bende Çarşamba 37+1de alinicam sezaryen doğuma sağlıkla alalım bebeklerimizi kucagimiza inşallah 🌸
1prensaannesii Mesajın üstte çıksın canm saglikla gelsin inşallah minnosss hayırlısı olsun hakkınızda
ebruscan Ciğer gelişimi 36ya kadar tamamlanıyormuş zaten endişe etmeyin. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 kolay doğumlar diliyorum kilosu da iyi maşallah 🧿
Smyye1B Gulsenarslann Bizim fazla kilolu olduğu için almak istiyor doktorum daha fazla kilo alırsa yenidoğan ünitesine girebilir diyor.
Mom__12 Gulsenarslann geçmiş olsun bebişin kilosu felan iyiymiş bence bi sorun olacağını düşünse doktprunuz yapardı benim oğlum 40 lı haftalarında doğdu 3100 kg küvöze felan gerek kalmadı sizin daha öncesinde tansiyon probleminiz var mıydı? Neden yükselmiş
Gulcan_89 Gulsenarslann 35 haftadan sonra ciğer geliştirici yapmıyorlar zaten. Oğlum 37+3 de alındı çok şükür küveze girmemişti 3200 doğdu. Canınızı sıkmayın. 37 haftadan sonra sıkıntı olmaz doktorunuzu dinleyin bence. Riske atmayın
Miniginannesiiii1111 Gulsenarslann benimde ilk oğlumda gebelik tansiyonum vardı ama kontrol altında tutuldu 38+2 de doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim tansiyon yok ama doktorum 14 olursa tansiyon haber ver beklemem 37 de alırım dedi yani benim doktorum da Allah korusun tansiyon yuskelse 37 alacak haftası güzel zaten prematüre vs olmuyor sağlıkla gelsin riske atmayin
reyhan03K Gulsenarslann ben ikinci kızımı 36 hafta 3 günlük Ken sezaryan doğum yaptım çok şükür ciğer geliştirici fakan da olmadım kilosu 3 kiloydu çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı