Herkese merhabalar bugün özele gittik cinsiyet öğrenme amaçla normalde devlet hastanesine gidiyorum ablam benim için cinsiyet partisi gibi ufak bi kutlama yapmak istıyor o yüzden cinsiyeti gördü doktor ve normalde 100/100 demem ama ultrason sonuçta kesin olarak gördüm 100/100 gördüm cinsiyet dedi bu arada 6 yaşında bi oğlum var çok heyecanlıyım doktor 100 de 100 dediğine göre cinsiyet değişir mi sizce bu arada 10 gün öncede gittim bacak bacak üstüne atmış açmıyor dedi bu sefer hemen gördü hiç uğraşmadan