GizemHamza34 korkum yok aslında heyecanliyim sanırım 8 yıl sonra yeniden 0dan başlamak garip hissettiriyor sadece ve eğlenceli kısımları arıyorum eşimle dün konuştuk of diyorum gaz sancıları uykusuzluklar ağlamalar göğüs ucu yaraları neler neler cekicez yine benim ağrılar narkoz Atamama filan 😇🤣🤣🤣 sonra diyorum ne kadar zor olursa olsun geçip gidiyo bak 8 yaşında ilki hangi zorluk kaldı daha zor günler oldu hiç bı sorun sonsuza kadar sürmüyor tadını çıkarmak lazım🤣🤣 analık= delilik 🤣