Zamian Merhaba kizlar kalp atisin duyana kadar her halfe deliricem. Bu gun 6+6 haftayim bi tek gogus hassaiyetim vardi oda kayboldu🥹 normalmi? Yarin doktora gidicem basina gelenler yaza bilmir
Melisssa3 Zamian 7+2 haftalık hamileyim birgün belirtim var birgün yok oda hormonlardan dolayı normalmiş sağlıkla kavuşuruz inşallah🙏🏻
Esosiko Zamian bende de aynı durum var bende yarın doktora gidicem kese var bebek var daha kalp atışını duyamadım ama 🥹
Zamian Melisssa3 canim inanrmisin goguslerim hassasdi bu gun uyandikta hic bisey hissetmedim cok tedirgin oldun yarin randevum var insAllah iyi sonuc olur
Esosiko Zamian aslında erken gitmemek gerekiyor ben gittiğim için kalp atışı yok diyince günlerdir moralim bozuk en iyisi 7. Haftadan sonra gitmek ama insanda duramıyor
Esosiko Zamian benim salı günü gitme sebebim göğüs hassasiyetimin kaybolmasıydı kasıklarımada çok az kramp giriyordu birden kaybolunca tedirgin olup gitmiştim alttan muayene oldu keseyi bebeği gördü ama kalp atışı duyamadım dedi ama doktor bana göğüs hassasiyeti bir kriter değil demişti
isimsiz1805 Zamian Zamian Duygularıma tercüman oldunuz 6+4 teyim şuana kadar hiçbir belirtim olmadı sürekli acaba herşey yolunda mıdır diye endişeleniyorum
Zamian isimsiz1805 sizindemi belirtiniz yok. Bende aslinda govys hassaisyetim vardi azda olsa oda gitti
beyzas12 Merhaba arkadaşlar☺️ 6+6 dayız bizde sabah bulantılarım felaket bir halde bunun yanında göğüs hassasiyeti de mevcut. 6+4 te kalp atışlarını duyduk çok şükür🙏 ilk gebeliğimde düşük yapmıştım inşallah bu sefer tekrarını yaşamayız..