mevcut Haftanın sonundayım sabah bayıldım yere düşüp kafamı çarptım kaşım açıldı dikiş atıldı. Bebeğe de baktık sorun yoktu kalp atışı da var dedi ama yine önlem amaçlı haftaya da gel dedi jinekolog. ilerleyen zamanlarda bişey olur mu diye korkuyorum yaşayan var mı?
seymaseda mevcut Çok geçmiş olsun ilk gebeliğimde bende çok bayılıyordum hep hastanelerdeydim şükür bişey çıkmadı hani ama dikkat etmek gerekiyor bayılacağımı anlayıp hemen yere çömeliyordum ben şükür çocuğumda sağlıklı doğdu
eflinneva_ mevcut benimde ilk zaman sürekli tansiyonum düşüyordu. Sık sık az ye hiç aç kalma ara öğünlerine dikkat et ve bayılacağını anladığın zaman evet yere çökmen gerek