atesvesu Kızlar son adet tarihime göre 5+2 haftalık hamileyim ama kese ölçümü 4+3 bir sorun oluyor mu yaşayan var mı bu durumu
Bebegimgeliyor10 atesvesu biraz önce biri yazdı canım mormalde 8+3 olması gerekirken ultrasonda 6+3 çıkmış alttan muayenede kalp atışını da duymuş sıkıntı etme 💗
atesvesu Bebegimgeliyor10 kaçıncı gebeliği olursa olsun insan korkuyor işte diğer gebeliklerde böyle birşey olmamıştı hiç
mrv80 Ben de bugün adet tarıhıme göre 7+4 ama bugün yeşilimsi renkte akıntım geldi gittim doktora ve 6+4 olarak cıktı ultrasonda ve kalp atısını ilk defa duydum
atesvesu mrv80 bende polikistik över hastasıyım bana da bundan dolayı geç yumurtlama olmuştur dedi ama içim rahat etmedi
mrv80 atesvesu evet enfeksiyon dan dolayı yeşil akıntı oluyor dedi normal de kese görünmüştü geçen hafta ve alttan muayene ile kese gorunuyordu bugun kalp atısı duyuldu ama bakalım umarım kanamam olmaz
atesvesu mrv80 inşallah olmaz canım dikkat et kendine Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲
mrv80 atesvesu amin inşallah fitil verdi biri enfeksiyon ıcın bıride düşük olmaması için 2 tane de toz verdi bakalım tek saglıklı olsun da
atesvesu mrv80 12.haftaya kadar diye biliyorum bende diğer gebeliklerimde progestan kullandım 12.haftaya kadar… Bugün doktor bana kilomdan dolayı coraspirin yazdı hergun 1 tane içeceğim
atesvesu aycicegi22 merhaba haftaya Çarşamba sezeryanim var 1 hafta geriden geliyordu ama 11. Haftada haftasını yakaladi çok şükür sağlıklı bir şekilde ilerledik