Kızlar doktor kese çevresinde biraz kanaman var yerleşmeye bağlıda olabiliyor dedi ama biraz tedirgin oldum uzan kalkma falan demedi progestan normalde kullanıyorum ben fitil olarak önceden kürtaj olduğum için kalbi durmuştu bebeğin karnımda bu bebek düşmesin diye başka bi doktor progestan verdi bu doktor hiç bişey demedi kalp atışlarını bile dinletmedi