leylaleyla15 Kızlarrr biraz önce ilk hareketini hissettim 5 kere hissedecek şekilde elimi koyunca hissettim ardı ardına tekme attı çok değişik bı his hissetmeye geç kaldığımi düşünüyordum tam 19 haftalık oldum🥹
Biyiklikedi leylaleyla15 Yok yok hiç geç kalmadınız. Ben 2.gebeliğim olduğu halde 20den sonra net hissettim. Şimdi 30 bitmek üzere sürekli hareket halinde yaramaz kızçem 🥰🥰
Zelis_ozdrgn leylaleyla15 bende 20 de hissettim tam net bundan sonra sık sık hiisedersinizz sağlıkla gelsinler😌
Biyiklikedi leylaleyla15 Kız çocuğu çok çok farklı gerçekten. İlk çocuğumda kız 3 yaşında. İyiki yani 🥰 tabii her şeyden önce sağlıklı olsunlar 🤲
leylaleyla15 Gerçekten zaten ilk hamile kaldığımdan belli biz kız çocuğumun olmasıni hep çok isterdimmm