Merhaba. Regl düzenli olan biriyim üç gün gecikince test yapmak istedim idrar testinde pozitif çıktı. Kan verdim sonucu geldi şimdi HCG 1200 civarında çıkmış. Ne hissedeceğimi bilemiyorum, Allahım herkese sağlıcakla nasip etsin. Bundan sonra ne yapmam gerekiyor yardımınıza ihtiyacım var