erikarpuz 2boysmother 32+2de 2 kiloydu bugün 32+4 olduk ufak tefek belirtiler olmuyor ağırlaştığım için ama genel olarak çok güzel gidiyor ya çok şükür ☺️
Lalakaplangl 2boysmother 32+2 bu sabah doktor randevumuz vardı. Her şey çok güzel gidiyor çok şükür 1.800 gr olmuş bebişimiz, boyu da 40 cm dedi doktorumuz. Bir sonraki görüşmemiz 36. haftada olacak.
2boysmother erikarpuz maşallah hep güzel geçsin inşallah ☺️ sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🫶🏻
busra2026 32+0 bugün kontrolüm vardı 1.800 gr dedi. Herşey yolunda tek sıkıntımız makat geliş bebeğim daha dönmedi 🌚 sizinkiler döndü mü
2boysmother busra2026 maşallah ☺️ benimki şuan baş geliş ikinci gebeliğim bu. İlki de normal doğum olmuştu çok şükür 🤲🏻 inşallah sizinki de döner 🙏🏻
2boysmother erikarpuz çok şükür güzel geçiyor şuan için bir sıkıntı yok Elhamdülillah, biraz korku biraz heyecan var sadece 🫠
erikarpuz 2boysmother kesinlikle aynı zaman geçsin doğsun istiyorum ama korkuyorum nasıl doğacak ne yaşayacağız🥹
2boysmother erikarpuz ilk doğumum zor olmuştu inşallah bu güzel geçer 🥹 Rabbim bi avazda kurtarsın tüm anneleri 🤲🏻🫶🏻