Benim bebeğim 16+1 de gittim 145 gram 15 cm di, 17+1 kontrol muayenesine gittim 180 gram 17 cm olmuştu ve doktorum çok güzel bir gelişme her şey yolunda demişti. Muhtemelen bir hafta sonrası boyu yine 2 cm artacak 40 50 gram alacak yani 18 haftalıktan sizinkiyle hemen hemen aynı olacak çok güzel diyor doktorum bu artışa bence iyi düşünün iyi olsun