Erurtane Kızlar şimdi oldum geldim 2 gün ağrısı olur geçer dedi olsun alıştık dedim 😂😂 biliyorsun zaten diyor hemşire de 2. Sağlıklı gebeliğim çok şükür siz oldunuz mu dozu sormayı unuttum tek atılacak sanırım bu kez
Zelis_ozdrgn Erurtane ben ilk dozu yaptım ikinciye 24 haftalıkjken gel dedi suan 23 haftalığız haftaya ikinci dozu yapacaz