Bende tüp bebek hamilesiyim 10 haftalık ev işi yapmıyorum, sadece yemek yapıyorum onun harici olabildiğince uzanmaya dikkat ediyorum arada kan dolaşımım hızlansın diye ev içinde yürüyüşler yapıyorum, tabi ne kadar dikkat etsem de her gün aynısı olmuyor bugün hastaneye gittim saatlerdir oradaydım yürümek zorunda kaldım