ozlemiracc Benim adım Özlem ve bir kızım olacak kızımla bağdaşsın diye kızımın adını Özüm Nil koymayı düşünüyorum sizce ilerde dalga geçerlermi?
heidegirl ozlemiracc akran zorbalığının artığı bir dönemdeyiz okul çağında bence geçerler çocuklar çok açımasız maalesef
aksakallardan ozlemiracc ahaha bu kadar tesadüf olur benim de kızımın adı özgü Nil belki bunu da dusunursunuz