Anneler bu ikinci postum lütfen yardımcı olun plasentam rahim ağzı yerleşimli 15 haftalık gebeyim ve sürekli kanamam oluyor iğneye fitile rağmen bu durumu yaşayan varmı kanamam olmasa çok sknt etmicem kanamam da tekrar ediyor çıkar mı yukarı başından geçenler yardımcı olsun lütfen