cerencyz hzlmk17 evet canım yaptım ama daha sonuç çıkmadı tam kan hemogram da almış benden onun sonucu çıkmış ama beta hcg daha çıkmamış ya çok merak ediyorum
cerencyz hzlmk17 malesef canım şimdilik negatif çıktı ama belki de erken davranmış olabilirim beklemedeyim regl olmazsam tekrarlicam
hzlmk17 Benimde gecikmemin 3. Günü test yaptım ama silik mi değil mi emin olamıyorum 