Sevim1902 İki testim de çok silikti kan verdim hiç beklemiyordum pozitif kan sonucum 67,5 çıkmış ❤️eşimin doğum günü pozitif olmasını çok istemiştim çok şükür
maco61 Sevim1902 ayy çok sevindim benimkide daha yeni gördün silik çıktı🥰 darısı bana. Bende 1. Bebeğimi böyle öğrendim kızımı 80 di beta
Sss1947 Sevim1902 ya çok sevindim bende iki gündür yapıyorum aynı sizin gibi çıktı sayılır ama emin olamadım
[silindi] Sevim1902 olur inşaallah bende artimed kaset test pozitif gördüm ama kan verdim bakalım nolcak yarım cıkıyormuş heyecanlıyım 5 gün var bata 😊
Sevim1902 Sss1947 çok sag olun inşallah sizinde vardır 🤲iki gün sonra başka test yapın yine silikse kan verin🤲sonucu paylason benmle merk ettm😁
Sevim1902 melissa0615 testin fotgrfnı attm .belirti olark uyku hali , çok sancım kasık agrısı şişlik oldu
Sss1947 Sevim1902 ya benimde böyle ama bilmiyorum ya siz pozitif olunca bi heveslendim ama hala çıkmadı kan sonucum
Sevim1902 Sss1947 hayırlsı inşallah bana da bir kaç arkdaas benzer testler atınca pozitif dediler diye kan verdim.eşim göremedi çizgiyi😂