Ecem_P Kızlar ilk hamileliğim ve doğuma da az kaldı artık bez alacağım ama hangisini almalıyım bilmiyorum hiç. Molfix düşündüm ama baktım pure soft -premium-normal olarak ayrılıyor hangisi iyidir tecrübelerinizi anlatır mısınız başka marka önerisi varsa ona da okeyim. Diyelim pure soft aldım sonra normale geçersem bebek kabul eder mi sıkıntı yaşar mıyım ilk aşamada 120-240 vs almak riskli mi
Busraaaakkk Ecem_P Ben prima alıcam canım o hiç pişik falan yapmıyormuş 1 paket alıcam onu da hastane çantasına falan koyarım sorun yaşamazsam devamını alırım
ipekmom_ Ecem_P kızımda sleepy kullandım uzun süre memnun kaldım ama büyüdükçe sızdırmaya başladı sonrasında molfixe geçtim mavi paket memnun kaldım, şimdi oğlum olacak inşallah onada molfix aldım 2paket 1no aldım bi sorun olmazsa 2yi öyle alacağım
Miniboy Ecem_P bnm takipmwttiğim ebe sleepy veya molfix premium önerdi. Ebebekte alışveriş yaparken molfix premiumda 1 numara kalmamıştı oyüzden sleepy aldım 1 paket denicez bakalım. Zaten ilk aldığını soeun çıkarmazsa devam ediyormuşsun. Ama baktın iyi gelmedi ozaman değiştireceğiz. Deneye deneye bulacağız sanırım😀😀😀
Gullu1094 Ecem_P Molfix premium çok iyi gerçektn tasirma olmuyor yumuşacık yani bez ben kızımda kullanıyorum oğlumda ins Molfix premium alcam DHA bnde almadım öteki bezler gerctn tasiriyor bu yeni cikandan gerctn yumuşacık hiç tasirmadi sen ilkin dediğimi al eğer pişik yapar ise değiştir çünkü bebekten bebeğe değişiyor benim kızımda pişik te yapmadı
Bimiyendis Molfixin premium u koku yapıyor ben memnun kalmadım. Bebeğim 8 9 aylık olana kadar baby turco veya sleepy kullandım. Sonra goona geçtim çok memnundum ama Türkiye’den çekildi. Şimdi ben de molfixe geçtim. Önlem diye bir marka var onu da denemek istiyorum. Sana tavsiye ilk bezleri stoklama. Hem bebeğe alerji yapacak mı belli değil hem de çok çabuk büyüyorlar
Bimiyendis Ecem_P 2şer tane 1 ve 2 numara yeterli 2 ye gerek bile yok ama evde 1 paket yedek olsa acil durumlar için içiniz rahat eder. Onu da çok miktarlı paket tercih etmeseniz bile olur
Meyra-tt Bende cok kararsizim slepy bio natural kullanan var mi, 32. Haftayim ne alacağımı bende bilmiyorum, e bebeğin kendi bezini gordum o nasil acaba,kullanan varsa yorumlarini yazarsa cok sevinirim, primayla cok baslamak istemiyorum pahali geliyor
Gullu1094 Meyra-tt Prima bitmiş canım ya yani bitmiş derken ben oğlumda Prima kullanmıştım gecrtn pişik yaptı pek beğenmedim ama Molfix kullandım kullanali ben oğlumda her bezi denedim Molfix slpy bebe turko bütün aklına gelebilecek bütün bezleri ama hepsinde tasirma oldu ama Molfix hiç bir zmn tasirmadi su yeni cikandan kızıma aldım denedim muhteşem yani gercetn güzel tasirma yapmıyor pişik yapmıyor yumuşak alırsan Molfix premium al şuan ben kızıma onu kullanıyorum
mucizebebegimmm Ecem_P arkadaşım premium kullanıyor, gelinimiz ve diğer arkadaşım düz Molfix kullandı. Bende pure soft ve premium arasında kalmıştım. Premium aldım. 1 paket aldım zaten, bebeğe göre hareket ederiz devamında diye 🥰
Ecem_P mucizebebegimmm Arkadaşım da yeni doğum yaptı düz molfix aldım memnunum dedi bende onu aldım ama premium önemli herkes ya
Talentedmom Ecem_P ben kızım doğduğundan beri Molfix Pure&Soft kullanıyoruz şuan 21 günlük hiç Pişik yapmadı önce alırsın denersin pişik yapmazsa stok yaparsın pişik kremi olarak da Oksizinc öneririm
hakkah24 Ecem_P sleepy ile başladım çok dardı kalıpları ve sert bir bez çocuğun bacaklarını kesiyordu sonra molfix mavi paket kullandım aman Allahım bezin yarısı çöp oldu dayanamadım her çişte taşırdı. En son molfix premium denedim gerçekten çok memnunum yumuşacık ve taşma çok çok nadir gece değiştirmediğimde falan yapıyor