Smge92 Kizlaar benden 19. haftadan Selamlar 😊 sizler nasilsiniz? Hazirliklarinizi yapmaya basladiniz mi ? Hareketleri hissedenler varmi?
s2121 Smge92 hareketler çok net değil ama ufak ufak karnımın altında hareketlilik hissediyorum ben alışverişe 15. Haftada baylaşmıştım aceleci bir anneyim 😂
Kabiyra00 Smge92 20.haftayangirdik dün. Cinsiyet belli olsa birkac parca bir şey alacaktım. Ogrenemedik henüz.
Iremsel_ Smge92 selammm canımmmm biz de 19+3 olduk alışveriş dolap almıştık ve de cinsiyetsiz şeylerin hepsini aldık emzik biberon vs kıyafet galan ilk heyecanla öylesine almıştık 2 takım ama baya kıyafet getiren oldu ailede ilk kız torun olduğu için bi şey almamıza gerek kalmadı 😂
yldzmtlu Smge92 24+3 selam bende daha hazırlığımi yapmadım erken olduğunu düşünüyorum ikinci gebelikte 2 buçuk yaşında oğlum var zaten fazla aşırı birsey almayada gerek duymuyorum giyemiyorlar iki haftada bile çok çabuk değişiyorlar ihtiyaç kadarı yeterli zaten doğunca allah izin verirse alınıyor emin olun
1kovakizi Ben daha hazırlığa başlamadım erken olduğunu düşünüyorum doktorum da 30.haftadan sonra yapmamı önerdi,hareketleri epey hissediyorum bi süredir.Enerjim yerinde bazı günler aksi olsa da her şey iyi gidiyor 3 gün sonra görüş günümüzz😄
Smge92 1kovakizi ah negüzel sizin ilk cocugunuzmu? Ben daha tam hissetmiyorum yani sanki varla yok arasi adini koyamiyorum henüz.
Smge92 s2121 sanirim bende sendenim 😀😀 bende basladim ufak ufak hafta hafta biseyler aliyoruz birdek son ayda yüklenirsem zor olur gibi geliyor. Bende varla yok arasi hissediyorum ayirt edemiyorum bazen bebekmi yoksa bagirsak hareketimi diye sizdede öylemi?
Smge92 Kabiyra00 göstermedimi henüz 😊 cinsiyet belli olmasada cinsiyet gerektirmeyen seyleri alabilirsiniz belki? Ateş ölcer vb gibi seyler
s2121 Smge92 evet evet bagırsak hareketi gibi bişey onun olduğunu hissediyorum ama 🥰 sürekli olmasa da sabahları genellikle hareketli oluyor bakalım tam net ne zaman anlıycaz sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
Kabiyra00 Smge92 evet göstermedi. Bu ikinci hamileliğim. Cinsiyeti kızsa sorun değil ama erkekse kızımdan kalanlardan bazisini elden çıkarmak istiyorum. Çalıştığım dönemde biraz zor olacak bu işlere odaklanmak. Telasim ondandi ama haftaya başlıyorum zaten çalışmaya, umduğum gibi olmadı 😅
Eyllo Kabiyra00 detaylı ultrason yaptırdınız mı acaba bende 20 haftadayım bugün yaptırdım cinsiyet netleşti
Smge92 Iremsel_ evet banada öyle diyorlar hediye cok gelir diye ama bende sacma bir sekilde benim begendiklerimi giydirme hevesi var 😀
Iremsel_ Melike_mlke evet canım 17 de kıpırtı gibiydi 18 de netleşti 19 da şuan ayakta otururken yatarken çok net ama sürekli hareket etmiyor tabi düzende değil şuan 5 saat hiç hareket etmediği Fe oluyor mesela
Smge92 yldzmtlu evet dogru söylüyorsunuz. Kiyafet olarak ilk ay neyden kac adet gerekli tam cözemiyorum sanirim ilk cocuk oldugu icinde deneyimsizlikten aliyorum öyle biseyler ama
yldzmtlu Smge92 emin ol zaten süslü püslü şeyleri giydiremiyorsun günlük kulllanimlik kıyafetler genelde dört beş takim olsa dört beş zibin yeterli oluyor ya bazen öyle oluyorki birini giydir çıkar yıka diğerini giydir iki takım arasında bile gel git yapiyorsun yani diğerlerine sıra gelmiyor bir bakıyorsun küçük geliyor cocuk büyümüş giydirmeye zaman olmuyor gerçekten 😃
Iremsel_ Smge92 benim hiç öyle bi şeyim yok ya zaten yeni doğduğunda Ocak sonu şubat başına denk gelecek kimse görmeyecek yazın başında da 5 aylık olacak zaten ondan sonra giydirmek istediğim herşeyi alırım diye düşünüyorum önemli olan büyüyünce zaten ilk 3 ay kimseyi kabul etmem ben kim görecek ne giydi 😂